برندهای ایرانی شیرآلات بهداشتی

به گزارش تور اروپا ارزان، شیرآلات بهداشتی از جمله تجهیزاتی هستند که امکان استفاده از آب در قسمت های مختلف خانه نظیر حمام،سرویس بهداشتی و آشپزخانه را فراهم می کنند. در گذشته اصولاً از شیرهای واشری در ساختمان ها استفاده می شد اما در حال حاضر با ظهور شرکت های فراوری کننده بزرگ، شیرآلات با تنوع بسیار بالا در انواع اهرمی، پدالی، واشری و چشمی به بازار عرضه می شوند و احتیاج تمام سلیقه ها را رفع می کنند. این محصولات به عنوان المان های ضروری نه تنها باید از کارایی لازم برخوردار بوده بلکه طرح و مدل آن ها نیز باید با دکوراسیون محل استفاده مطابقت داشته باشد. اگر به فروشگاه های عرضه لوازم و تجهیزات بهداشتی مراجعه کنید با تنوع بالایی از طرح، رنگ و جنس رو به رو خواهید شد. گاهی انتخاب از بین گزینه های مختلف کمی برای خریدار سخت است اما با آگاهی از برندهای مختلف و کیفیت آن ها می توان خریدی هوشمندانه داشت و سال ها از حضور این کالاهای ضروری در ساختمان لذت برد. همانطور که می دانید شیرهای آب از جمله وسایلی هستند که همیشه مورد استفاده قرار می گیرند و با آب در تماس هستند، از این رو علاوه بر سهولت استفاده باید در برابر زنگ زدگی، لکه و جرم آب بسیار مقاوم باشند.

برندهای ایرانی شیرآلات بهداشتی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

تمام شیرآلاتی که امروزه توسط شرکت های مختلف ساخته می شوند از جنس برنج یا سرب خشک هستند. اگر بخواهیم این دو متریال را با هم مقایسه کنیم می توان گفت برنج در مقایسه با سرب بهتر است زیرا سرب مدتی پس از استفاده وارد آب شده و برای سلامتی انسان خطراتی در پی دارد. علاوه بر آن سرعت پوسیدگی سرب سریع تر از برنج است. هر چند برنج و سرب دو متریال اصلی در ساخت شیرآلات بهداشتی هستند اما تنوع ظاهر آن ها به دلیل روکش های متفاوت آنهاست. روکش کاری یا آبکاری روشی مناسب برای افزایش مقاومت شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی در برابر فرسودگی و خوردگی است و نقش بسزایی در بالا رفتن طول عمر این محصولات ایفا می کند. در کل روکش های مسی، برنجی، برنزی و استیل ضد زنگ از جمله روکش های رایج محسوب می شوند که توسط شرکت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

در حال حاضر در دنیای پر رقابت امروز برندهای ایرانی صندلی ویژه ای در بازار به خود اختصاص داده اند و با فراوری محصولات با کیفیت با طراحی منحصر بفرد توانسته اند رضایت مشتریان را جلب نمایند. بعضی از این فراورینمایندگان در زمینه صادرات فعالیت دارند و در بین کشورهای همسایه به رقابت می پردازند. در کل می توان برترین برندهای فراوری نماینده شیرآلان بهداشتی در کشور را به صورت زیر معرفی نمود:

شیرآلات قهرمان

برند قهرمان از جمله مشهورترین برندهای فراوری نماینده شیرآلات بهداشتی در کشور است که محصولات خود را در انواع مدل های آبشار، رویال، آلمانی، تتراس، برسام، صدف، ایتالیایی، اسپانیایی، تتسو، فلت، البرز، سوئیسی و فلت رویال به بازار عرضه می کند. در فراوری شیرآلات قهرمان از استانداردهای جهانی پیروی می شود، به همین دلیل این محصولات قابل رقابت با شیرآلات آلمانی هستند و سهم بسزایی از بازار صادرات را به خود اختصاص داده اند. روکش کاری شیرآلات قهرمان با استفاده از رنگ الکترواستاتیک و یا آبکاری طلایی و کروم انجام می شود. این شیرآلات در مدل های نام برده شده به صورت اهرمی، شیلنگی، کلاسیک، پیسوالو و چشمی فراوری و احتیاج مشتریان را رفع می نمایند. از دیگر محصولات قهرمان می توان به فلاش تانک های طنابی و دکمه ای اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات قهرمان اینجا کلیک کنید

شیرآلات دنا

شرکت دنا به عنوان اولین سازنده شیرآلات کلاسیک و فانتزی با آبکاری طلایی و صدفی در سال 1368 شروع به کار نمود. اولین محصول این شرکت، شیرآلات اهرمی می باشد که با کیفیت بسیار بالا به مشتریان عرضه کردیده است. استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، استفاده از قطعات و مواد اولیه مرغوب، توجه به استانداردهای لازم و کنترل کیفی محصولات از جمله فاکتورهای بسیار مهمی هستند که در فراوری شیرآلات دنا مورد توجه قرار می گیرند.

شیرآلات راسان

شیرآلات راسان از دیگر محصولات معتبر با کیفیتی ایده آل هستند که آسودگی و اطمینان خاطر را برای مشتریان فراهم می نمایند. شرکت راسان با سابقه ای طولانی در زمینه فراوری شیرآلات بهداشتی در مدل های صنعتی و کلاسیک مشغول به فعالیت است. این شرکت محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی های جدید فراوری کرده و کیفیت برتر و کارایی بالا را اساس کار خود قرار داده است. مدل های شیرآلات راسان که در بازار موجود هستند شامل شیرآلات اهرمی، چشمی، هیپو، یونیکا، ویولت، تینا، پرمو، نیوکاستا و … می باشند. مشتریان با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانند نسبت به خرید مدل انتخابی اقدام نمایند. آبکاری این شیرآلات به صورت PVD و یا در خلاء صورت می گیرد که مقاومتی بسیار بالا به آن ها می بخشد. شیرآلات بهداشتی راسان در برابر سایش، خراش، آلودگی، لکه آب و … از مقاومت لازم برخوردارند و عمر آن ها طولانی است.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات راسان اینجا کلیک کنید

شیرآلات سهند

در طراحی و فراوری شیرآلات حمام، شیرآلات توالت و شیرآلات آشپزخانه سهند از تکنولوژی مدرن استفاده می شود که این امر منجر به بالا رفتن کیفیت محصولات و مطرح شدن آن ها در بازار داخلی و خارجی شده است. شرکت سهند در زمینه فراوری انواع شیرآلات اهرمی، کلاسیک، توکار، علم دوش حمام، شیر شاوری، فلاش تانک و پیسوال فعالیت دارد. این شرکت از مواد با کیفیت برای آبکاری محصولات خود استفاده می کند، از این رو شیرآلات سهند از قابلیت سازگاری با هر نوع سختی آب برخوردار هستند و با استفاده مداوم دچار آسیب نمی شوند. شیرآلات سهند از آلیاژ برنج با روکش کروم ساخته و در مدل های مختلف به بازار عرضه شده و احتیاج مشتریان با سلیقه های مختلف را رفع می نمایند.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات سهند اینجا کلیک کنید

شیرآلات شیبه

یکی از قدیمی ترین شیرآلاتی که در بیشتر فروشگاه های عرضه شیرآلات به چشم میخورند، شیرآلات شیبه است. این شیرآلات با توجه به استانداردهای لازم ساخته می شوند و قیمت آن ها بسیار مناسب است. کیفیت شیرآلات شیبه به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و به کارگیری دستگاه های مدرن بالا می باشد، از این رو این محصولات علاوه بر بازار داخلی در بازار خارجی نیز شناخته شده هستند. شیرالات شیبه در انواع مدل های گوناگون فراوری و در اختیار مصرف نمایندگان قرار می گیرند.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات شیبه اینجا کلیک کنید

شیرآلات شودر

شیرآلات شودر بر اساس طراحی آلمانی ساخته می شوند و از نظر زیبایی و کیفیت فوق العاده هستند. این شیرآلات هم در بازار داخلی و هم در بازار جهانی صندلی ویژه ای به خود اختصاص داده اند. بهینه سازی مصرف آب یکی از مواردی است که در فراوری این محصولات مورد توجه واقع می شود، از این رو در آن ها کارتریج های دو مرحله ای نصب می شود. تنوع رنگ شیرآلات شودر بسیار بالاست و در انواع رنگ های طلایی، شیری طلایی، طلایی مات، مشکی طلایی، سفید کروم و … به بازار عرضه می شوند. شیرآلات آشپزخانه و شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی شودر را می توان به راحتی تمیز نمود و لکه های آب را از روی آن ها پاک کرد. دوش های حمام شودر دارای سردوش متحرک و ثابت هستند و نازل های آن ها سیلیکونی است و میزان رسوبی که جذب می نمایند بسیار ناچیز می باشد.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات شودر اینجا کلیک کنید

شیرآلات تپس

شرکت فراوری نماینده شیرآلات تپس در ابتدا فعالیت خود را با نام تجاری گلدیس زرین شروع نمود. این شرکت اولین فراوری نماینده شیرآلات استاندارد در کشور است و محصولات آن در مقایسه با محصولات سایر رقبا از کیفیت لازم برخوردار می باشد. بدنه و قطعات اصلی شیرآلات تپس با برترین کیفیت و رعایت استانداردهای لازم فراوری و در اختیار مصرف نمایندگان قرار می گیرد. شرکت تپس با سال ها تجربه در زمینه ساخت انواع شیرآلات بهداشتی به عنوان یکی از صادرنمایندگان برتر شناخته شده و دلیل پیروزیت آن استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به کارگیری نیروی متخصص و کارآمد است.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات تپس اینجا کلیک کنید

شیرآلات شایان

شیرآلات شایان از جمله شیرآلات فراوری داخل است که آبکاری آن ها به صورت هوشمند در کارخانه انجام می شود. این نوع شیرالات به دلیل دارا بودن کیفیت و زیبایی قابل قبول احتیاج بازار داخلی و خارجی را تامین کرده و کیفیت و کارایی دو فاکتور اصلی در فراوری آنها به شمار می آید. تنوع شیرالات شایان بسیار بالاست و با هر نوع بودجه می توان نسبت به خرید مدل مورد نظر اقدام نمود.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات شایان اینجا کلیک کنید

شیرآلات نوتریکا

گروه صنعتی نوتریکا با به کارگیری متخصصین و صنعتگران باتجربه در زمینه فراوری انواع شیرآلات بهداشتی بر اساس آخرین استانداردها و مدل ها فعالیت دارد. تمام مراحل فراوری محصولات نوتریکا از جمله ریخته گری، آبکاری، پرداخت، طراحی و … در کارخانه انجام می شود و جلب رضایت مشتریان یکی از اهداف مهم این گروه فراوریی است. از جمله شیرالات نوتریکا می توان به شیر دوش نوتریکا، شیر توالت نوتریکا، شیر روشویی نوتریکا، شیر ظرفشویی نوتریکا و دوش حمام نوتریکا اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات نوتریکا اینجا کلیک کنید

شیرآلات البرز روز

کارخانه شیرآلات البرز روز از سال 1388 فعالیت خود را شروع نمود. محصولات این کارخانه بر طبق استانداردهای بین المللی ساخته شده و سهم بسزایی از بازار داخلی را به خود اختصاص داده اند. شیرالات البرز روز از نظر زیبایی و کیفیت مورد قبول مشتریان واقع می شوند و احتیاج آن ها را رفع می نمایند.

شیرآلات درخشان

شرکت درخشان در سال 1382 با تکیه بر استانداردهای جهانی فعالیت خود را در زمینه فراوری شیرآلات بهداشتی شروع نمود. سپس با توجه به اهمیت روزافزون تجهیزات آشپزخانه نسبت به فراوری انواع سینک ظرفشویی، هود و اجاق گاز نیز اقدام کرد. این شرکت پیروز به دریافت لوح های سپاس شد و در حال حاضر به عنوان یک برند مطرح در بازار شیرآلات شناخته شده است.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات درخشان اینجا کلیک کنید

شیرآلات کسری

شیرآلات کسری از جمله شیرآلاتی است که به دلیل دارا بودن خدمات پس از فروش، کیفیت بالا و تنوع رنگ و مدل به خوبی احتیاج مشتریان را پاسخ می دهد. شرکت فراوریی کسری دارای گواهینامه ایزو 9001، گواهینامه ملی استاندارد ایران و گواهی استاندارد CE اروپا است و تمام محصولات خود را قبل از آنکه در اختیار مشتریان قرار گیرند تحت نظارت واحد کنترل کیفیت قرار می دهد. در حال حاضر شیرالات کسری یکی از مطرح ترین شیرآلات ایرانی در کشور و خاورمیانه است.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات کسری اینجا کلیک کنید

شیرآلات کاویان

اگر به نمایندگی های فروش شیرآلات بهداشتی مراجعه نمائید با تنوعی از برندها و مدل ها آشنا خواهید شد که بعضی از مدل ها مشابه یکدیگر و بعضی دیگر کاملاً جدید و به روز می باشند. شرکت کاویان از جمله شرکت های فراوری نماینده شیرآلات در کشور است که هدف اصلی آن ارائه محصولات اصل، با کیفیت و جدید به مشتریان است. شیرالات کاویان به میزان قابل توجه منجر به صرفه جویی در مصرف آب می شوند و زیبایی را در محیط آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی به تصویر می کشند.

برای اطلاع از قیمت های جدید شیرآلات کاویان اینجا کلیک کنید

شیرآلات اوج

شرکت اوج یکی از شرکت های فراوری نماینده انواع شیرالات بهداشتی حمام ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه است که با سابقه درخشان خود توانسته سهم بسزایی از بازار را به خود اختصاص دهد. این شرکت فراوریی صنعتی با تکیه بر طراحی صنعتی و رعایت استانداردهای لازم محصولات خود را با تنوع بالای طرح، رنگ و جنس در انواع شیرآلات اهرمی، شیرآلات الکترونیکی و شیرآلات لمسی فراوری و در اختیار مشتریان قرار می دهد. خدمات پس از فروش و کیفیت بالای شیرالات اوج دلیل اصلی جلب رضایت مشتریان و اعتماد آن ها به این برند می باشد.

در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت سایر برندهای شیرآلات حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

قیمت انواع شیرآلات بهداشتی

منبع: ساختمانچی
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 512

به "برندهای ایرانی شیرآلات بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندهای ایرانی شیرآلات بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید