جنبش جهادی آنالیز و برطرف مسائل کارآفرینان ایجاد می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد جنبش جهادی آنالیز و برطرف مسائل کارآفرینان اطلاع داد.

جنبش جهادی آنالیز و برطرف مسائل کارآفرینان ایجاد می گردد

به گزارش به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کریمی بیرانوند در آیین گشایش هفته جهانی کارآفرینی که با حضور دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گشت، گفت: این معاونت، خانه کارآفرینان است و ما وظیفه ای جز حمایت از آن ها نداریم.

وی گفت: خادم مردم و کارآفرینانی هستیم که مسائل مالی و بیکاری مردم را مرتفع می نمایند.

کریمی تاکید نمود: خبر خوب در دولت سیزدهم این است که از این پس، به جای این که منتظر بمانیم تا کارآفرینان برای صدور مجوز، برطرف مسائل و موانع خود، به سراغ ما بیایند، ما در پی آن ها خواهیم رفت.

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال گفت: کوشش می کنیم، کلمه توسعه کارآفرینی را با همه قدرت و با اقدامی جهادگونه تقویت کنیم.

روز دوشنبه 17 تا روز یکشنبه 23 آبان ماه به عنوان هفته جهانی کارآفرینی نامگذاری شده است.

دوشنبه 17 آبان به عنوان کارآفرینی، فراوری و اشتغال پایدار، سه شنبه 18 آبان کارآفرینی، مانع زدایی و مبارزه با فساد، چهارشنبه 19 آبان کارآفرینی و فناوری های نوین، پنج شنبه 20 آبان کارآفرینی و زنان، آدینه 21 آبان کارآفرینی اجتماعی، شنبه 22 آبان نهادها، بنیاد ها و شبکه سازی کارآفرینی و یکشنبه 23 آبان کارآفرینی، آموزش و مشاوره نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1683

به "جنبش جهادی آنالیز و برطرف مسائل کارآفرینان ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنبش جهادی آنالیز و برطرف مسائل کارآفرینان ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید