حمایت موقت وزیر ورزش ایتالیا از به تعلیق درآمدن سری A، بازی ها طبق برنامه برگزار می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، وزیر ورزش ایتالیا ابتدا از به تعلیق درآمدن مسابقات فوتبال باشگاهی سری A ایتالیا حمایت کرد، اما در ادامه این تصمیم او دستخوش تغییر شد.

حمایت موقت وزیر ورزش ایتالیا از به تعلیق درآمدن سری A، بازی ها طبق برنامه برگزار می گردد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا از خواسته اتحادیه بازیکنان حرفه ای ایتالیا به منظور به تعلیق درآمدن بازی های سری A ایتالیا به خاطر شیوع ویروس کرونا در این کشور، حمایت کرد و برگزاری ملاقات تیم های پارما و اسپال در هفته بیست وششم سری A را یک دقیقه پیش از شروع آن، متوقف کرد.

این بازی قرار بود از ساعت 15 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) شروع گردد که با دستور وزیر ورزش ایتالیا، برگزار نشد. بازیکنان دو تیم در تونل منتهی به زمین استادیوم تاردینی آماده ورود به زمین استادیوم بدون تماشاگر بودند که ناگهان دستور عدم برگزاری بازی از مقامات ارشد ورزش این کشور رسید. در ادامه داور بازی به اطلاع بازیکنان دو تیم پارما و اسپال رساند که وزیر ورزش ایتالیا در نظر دارد برگزاری بازی های این فصل سری A را فوراً متوقف کند، به همین خاطر بازیکنان دو تیم به رختکن بازگشتند.

سایت فوتبال ایتالیا اما در ادامه اطلاع داد، این بازی با 75 دقیقه تأخیر و از ساعت 16:15 به وقت تهران شروع خواهد شد. براساس این گزارش قرار نیست کل بازی های سری A به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآید و ظاهراً مقامات ارشد ورزش ایتالیا از تصمیم اولیه خود منصرف شده اند و بازی های این هفته سری A طبق برنامه از پیش معین شده برگزار خواهد شد.

پیش از این مسئولان برگزاری مسابقات سری A ایتالیا اعلام نموده بودند بازی های این رقابت ها تا یک ماه آینده (تا تاریخ 3 آوریل) به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد.

ایتالیا یکی از اصلی ترین کشورهایی است که تحت تأثیر شدید ویروس کرونا قرار گرفته و آمار مبتلایان و کشته شدگان مربوط به آن بالا بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 655

به "حمایت موقت وزیر ورزش ایتالیا از به تعلیق درآمدن سری A، بازی ها طبق برنامه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت موقت وزیر ورزش ایتالیا از به تعلیق درآمدن سری A، بازی ها طبق برنامه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید