سرنوشت شاهزاده گم شده اماراتی چه شد؟

به گزارش تور اروپا ارزان، لطیفه دختر حاکم دبی هنوز سرنوشت نامشخصی دارد. او که یک بار تلاش کرده بود از امارات فرار کند به دوستان خود در پیامی ویدئویی گفته که گروگان پدرش است.

سرنوشت شاهزاده گم شده اماراتی چه شد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، در حالی که تلاش ها برای مشخص شدن سرنوشت لطیفه ادامه دارد وزیر امور خارجه انگلیس گفت این کشور می خواهد اثبات کند شاهزاده خانم گمشده اماراتی زنده و سالم است اما علیه پدر او که در واقع حاکم دوبی است فعلا هیچ دادخواستی مطرح نکرده چرا که شواهد کافی علیه او در دست ندارد.

دومینیک راب گفت که فیلم های جدید لطیفه بسیار نگران کننده است.

لطیفه که دو بار قصد فرار از دبی را داشته اما به زور برگشته است پیروز شد یک سری پیام های مخفی را با استفاده از یک تلفن قاچاق از داخل ویلایی که ادعا می کند به زندان تبدیل شده ضبط کند.

وی در آخرین تلاش برای فرار در ژانویه 2018 ، از یک قایق لاستیکی استفاده کرد تا آب های بین المللی برسد. هشت روز بعد در سواحل هند کماندوهای هندی به او حمله کردند و او را به پدرش شیخ محمد بن راشد آل مکتوم تحویل دادند. هند هرگز در مورد نقش خود در این ماجرا اظهار نظری نکرده است.

لطیفه در پیامی ویدئویی که در حمام ضبط کرده گفته: من از آن زمان اینجا هستم ، بیش از یک سال در سلول انفرادی. بدون دسترسی به کمک پزشکی ، بدون محاکمه ، بدون هزینه ، هیچ چیز. من هر روز نگران امنیت خود هستم و پلیس مرا تهدید می کند که دیگر هرگز خورشید را نخواهم دید. من در اینجا امن نیستم.

بعد از این پیام ویدئویی دیگر هیچ خبری از او نشد تا نگرانی های زیادی در رابطه با سلامت او به وجود بیاید. دوستانش در خارج از کشور در تلاش برای یافتن ردپایی از او هستند و می ترسند که او مرده باشد و یا به عبارت بهتر به قتل رسیده باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1320

به "سرنوشت شاهزاده گم شده اماراتی چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت شاهزاده گم شده اماراتی چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید