علیرضا حقیقی، سفیر یک برند مالی؟!

به گزارش تور اروپا ارزان، از هفته گذشته، شاهد چندین بیلبورد و تابلوی تبلیغاتی از بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال ایران، علیرضا حقیقی، در سراسر شهر تهران هستیم که برای همه ما شاید در وحله اول، تداعی کننده جام جهانی 2014 برزیل باشد ولی نکته قابل توجه در این تابلوهای تبلیغاتی، برندی است که علیرضا حقیقی در حال معرفی آن می باشد. مالی چی، که همانطور که از اسمش معین است، یک برند حوزه مالی است، از دروازبان سابق تیم ملی فوتبال به عنوان سفیر برند خود خبر داده است. جذابیت این همکاری برای تیم ما، باعث که در این خبر، از زوایای مختلف به سفیر شدن دروازبان سابق تیم ملی فوتبال برای یک برند مالی، بپردازیم.

علیرضا حقیقی، سفیر یک برند مالی؟!

مالی چی، یک استارتاپ تخصصی حوزه حسابداری است. اگر بخواهیم آن را به زبان ساده توضیح دهیم می توانیم اسنپ را مثال بزنیم که پل ارتباطی بین راننده ها و مسافران به حساب می آید یا استارتاپ های حوزه غذا که صاحبان رستوران ها را به مشتریان گرسنه وصل می کنند.

پیش از این هم استارتاپ هایی وجود داشتند که خدمات مالی را در کنار خدماتی مثل تاسیسات ساختمانی و تعمیرات لوازم خانگی ارائه می دادند. اما حالا مالی چی به میدان آمده و به طور تخصصی بر موضوع ارائه خدمات مالی و آموزش حسابداری تمرکز دارد.

می توان گفت مالی چی، خانه گرم و صمیمی حسابدارها به حساب می آید تا بتوانند علاوه بر آموزش، ویترینی برای ارائه خدمات خود در اختیار داشته باشند. علاوه بر این افرادی که نیازمند خدمات مالی و حسابداری هستند، می توانند در مالی چی با جستجویی آسان، یک فرد معتمد و خبره پیدا کنند تا با قیمتی منصفانه امور مالی آن ها را انجام دهد.

علیرضا حقیقی؛ سفیر برند مالی چی

تصویر علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران روی صفحه اول سایت مالی چی، خبر از یک همکاری صمیمانه را می دهد. این موضوع می تواند به نوعی گستردگی فعالیت های مالی چی را نشان دهد. حتما می دانید فوتبالیست ها به طور معمول برای پرداخت مالیات های کلان خود چه پیچیدگی هایی را پشت سر می گذارند و چه اعداد و ارقام بزرگی ممکن است حتی منجر به ممنوع الخروج شدن آن ها گردد.

مالی چی روی مواردی مانند ارائه خدمات به صورت مطمئن و منظم تاکید دارد و معتقد است آن ها را به عنوان ارزش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. همچنین مالی چی می تواند با آموزش هایی که روی سایت خود فراهم کرده، سطح اطلاعات و آگهی مشتریانش را ارتقاء دهد، به نحوی که آن ها پس از پشت سر گذاشتن دوره های مشخص، قادر باشند خودشان از پس کارهای مالیاتی یا حداقل بخشی از آن بربیایند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

درباره مالی چی

اپلیکیشن مالی چی یک اپ حسابداری دو سویه است؛ به این شکل که از یک سو افرادی هستند که تقاضای دریافت خدمات حسابداری دارند و از سوی دیگر حسابدارانی که می توانند با ثبت نام در آن و پس از گذراندن دوره های آموزشی تخصصی، به متقاضیان خدمت مالی ارائه کنند.

در اپ مالی چی، کاربری که قصد انجام امور مالی خود را داشته باشد، درخواستش را ثبت می کند و این درخواست به حسابداران واجد شرایط فرستاده می گردد. از این سو هم حسابداران در صورت تمایل درخواست را تایید می کنند و آن را در زمان مشخص انجام می دهند.

خدمات مالی چی

این اپلیکیشن جامع خدمات مالی، با استخدام حسابدار از سراسر کشور، امکان ارائه سرویس خدمات آنلاین را برای تمامی موارد مالی و مالیاتی فراهم می کند. این خدمات در سال جاری که قرار است قوانین مالیاتی سفت وسخت تر از قبل اجرا شوند، اهمیت ویژه ای پیدا می کنند و همه کسب وکارهای کوچک و بزرگ به آن نیاز خواهند داشت.

خدمات مالی چی شامل سرویس های زیر است:

  • ارسال اظهارنامه های مالیاتی سالانه
  • معاملات فصلی
  • ارزش افزوده
  • تحریر دفاتر
  • تشکیل پرونده مالیات
  • تحریر دفاعیه مالیاتی
  • دفاعیه مالیاتی به صورت حضوری
  • اعلام نظر فنی روی اظهارنامه های مالیاتی
  • مشاوره های مالیاتی و...

این خدمات علاوه بر اپلکیشن و به صورت آنلاین، از طریق تلفن گویا 1408 هم در دسترس خواهند بود.

جالب است بدانید مالی چی قادر است برای مشتریان خود حسابدار تمام وقت و پاره وقت نیز اعزام کند. این خدمات به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین و در قالب مشاوره حسابداری هم ارائه می گردد.

اصلاح حساب، تهیه صورت های مالی به صورت حضوری و غیرحضوری، محاسبه بهای تمام شده تولید، اعلام نظر فنی روی ترازهای ارسالی و تحلیل مالی کسب و کار، حسابداری صنعتی به صورت تخصصی و تهیه و تدوین آیین نامه های مالی از دیگر خدمات مالی چی هستند که باید آن ها را به طور کلی در دسته امور مالیاتی، حسابداری، حسابرسی و ثبت شرکت طبقه بندی کرد. در سایت مالی چی همچنین آموزش های مورد نیاز برای حسابداران و بانک اطلاعاتی قوانین وجود دارد.

چرا مالی چی را انتخاب کنیم؟

مالی چی با جمع آوری و تحلیل تمام اطلاعاتی که هنگام نام نویسی از متقاضیان به صورت خوداظهاری دریافت می کند، آن ها را براساس معیارهای فنی و تخصصی سطح بندی کرده و رتبه هر کدام را مشخص می کند. سپس با استفاده از اساتید مجرب، آموزش های فنی و تخصصی لازم برای ارتقای مهارت، متناسب با سطوح مختلف به آنان ارائه می گردد.

مالی چی همزمان از همه مشاغل و صنوف، به خصوص کسب و کارهای کوچک و نوپا دعوت می کند تا نیازهای خود را به خدمات حوزه مالی، مالیاتی، حسابداری، حسابرسی، نرم افزاری و ثبت شرکت ها به صورت آنلاین در این استارتاپ ثبت و اعلام کنند.

اطلاعات ثبت شده مربوط به جویندگان کار و همچنین خدمات درخواست شده از سمت کسب و کارها، به طور دقیق در اپلیکیشن مالی چی بررسی و استخراج می گردد. پس از آن، با استفاده از توانایی نرم افزاری، برای هر سطح از خدمات درخواست شده، نیروی کار آموزش دیده ای که متناسب و متناظر با همان درخواست است، معرفی می گردد تا خدمت درخواستی به صورت آنلاین ارائه گردد.

یکی از مهمترین ویژگی های این اپلیکیشن، فراهم کردن امکان ارائه خدمات مالی به کسب و کارهای کوچک و شرکت هایی است که توان جذب حسابدار متخصص برای انجام امورمالی، مالیاتی، حسابداری و امثال آن را ندارند. اینجا مالی چی به کمک آن ها آمده و با نیروهای سطح بندی شده و آموزش دیده، در حداقل زمان با هزینه ای مقرون به صرفه، خدمات لازم را به آنان ارائه می دهند.

استارت آپ موسسه مالی چی از یک سایت به نشانی malichii.com و یک اپلیکیشن تشکیل شده و تمام خدمات آن به صورت آنلاین و 24ساعته ارائه می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1441

به "علیرضا حقیقی، سفیر یک برند مالی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا حقیقی، سفیر یک برند مالی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید