محدودیت های تردد خودرویی در قزوین اجرا می شود

به گزارش تور اروپا ارزان، فرماندار شهرستان قزوین گفت: محدودیت های تردد خودرویی از 9 فروردین ماه در مبادی ورودی و خروجی شهر قزوین اجرایی می شود.

محدودیت های تردد خودرویی در قزوین اجرا می شود

به گزارش از ، محمد شفیعی فرماندارشهرستان قزوین گفت: به علت قرار دریافت شهرستان قزوین در شرایط نارنجی و لزوم اجرای دستور العمل ها، محدودیت های تردد خودرویی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا در همه مبادی ورودی و خروجی شهر قزوین از نهم فروردین ماه اجرا می شود.

شفیعی اضافه کرد: با توجه به قوانین و مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اجرا طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها ورود خودرو های شخصی با پلاک غیربومی، به شهر های نارنجی ممنوع است و برای متخلفان جریمه 500 هزار تومانی صادر خواهد شد.

او اضافه کرد: لاین جنوبی پل میرزا کوچک خان، رمپ یادگار امام (ره) ((پل اسماعیل آباد))، رمپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد باراجین و در راستا تهران به سمت قزوین ورودی تالار شهر، خروجی دانشگاه آزاد اسلامی و تقاطع بلوار نخبگان مسدود و تردد در این مبادی ممنوع است لذا از هموطنان در خواست داریم برای همکاری با متولیان امر از مراجعه به راستا ها و ورودی های مذکور خودداری کنند.

به گفته فرماندار قزوین، همچنان طرح محدودیت تردد شبانه پا برجا و تردد خودرو ها بجز وسایل نقلیه خدمات رسان و امدادی از ساعت 22 تا 3 بامداد ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1384

به "محدودیت های تردد خودرویی در قزوین اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های تردد خودرویی در قزوین اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید