مقاله: علل درد قفسه سینه سمت راست

به گزارش تور اروپا ارزان، درد قفسه سینه یکی از علائم اصلی کیستواندریت است. این وضعیت زمانی اتفاق می افتد که غضروف قفسه سینه شما ملتهب می گردد. درد می تواند شدید یا خفیف باشد. اگر چه درد به طور معمول در سمت چپ سینه شما احساس می گردد، ممکن است در سمت راست نیز رخ دهد.

مقاله: علل درد قفسه سینه سمت راست

اختلال یا استرس شدید می تواند به حملات هراس منجر گردد که می تواند بسیار شبیه به حمله قلبی باشد. حملات هراس ممکن است در اثر یک رویداد آسیب زا یا استرس زا در زندگی شما اتفاق بیفتد. علائم اضطراب و حملات هراس می تواند شامل موارد زیر باشد:

با پریکاردیت، ناراحتی در قفسه سینه شما می تواند بسیار شدید باشد، به طوری که شما احساس حمله قلبی می کنید. اگر درد شدید قفسه سینه دارید، به اورژانس برای جلوگیری از هر گونه علت تهدید نماینده زندگی مراجعه کنید.

علائم دیگر شامل درد پشت و شکم است که هنگام سرفه و یا نفس عمیق بدتر می گردد. درد قفسه سینه ناشی از کیستواندریت ممکن است به حمله قلبی یا سایر بیماری های مرتبط با قلب شباهت داشته باشد، بنابراین باید به مراقبت اضطراری دست یابید.

اگر پانکراتیت مزمن گردد، ممکن است مدفوع چرب و کاهش وزن غیرطبیعی داشته باشید.

درد قفسه سینه نیز ممکن است به دلیل پارگی عضله باشد. پارگی معمولا به علت آسیب های غیر مستقیم یا ضربه مستقیم به قفسه سینه است. ترومای بلانت همچنین می تواند ناشی از شکستگی های رباط یا جابجایی بالایی در ناحیه گردن باشد. علائم آسیب در قفسه سینه یا جابجایی دنده ها عبارتند از:

منبع مقاله: علل درد قفسه سینه سمت راست

انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1718

به "مقاله: علل درد قفسه سینه سمت راست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: علل درد قفسه سینه سمت راست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید